Autors: Liene Pālēna
Avots: BalticTravelnews.com
Portāls HotelNewsNow.com publicējis ekspertes Birgitas Radinas (Birgit Radin) viedokli par veiksmīga viesnīcu biznesa pamatprincipiem, norādot, ka vissvarīgākie ir trīs priekšnoteikumi – viesnīcas darbinieku apmierinātība, apmeklētāju apmierinātība un visbeidzot finansiālie sasniegumi, secinot, ka visi šie trīs pamatprincipi ir savstarpēji saistīti un darbinieku apmierinātība visbiežāk ietekmēs apmeklētāju apmierinātību, kas galu galā veicinās finansiālo labklājību. Šim viedoklim piekrīt arī prestižās Latvijas viesnīcas Dome Hotel & SPA pārdošanas direktore Aina Mihejeva, norādot, ka arī viņu viesnīcā ir gan īpaša darbinieku stimulēšanas sistēma, gan darbinieku pasākumi. Tas savukārt veicinot to, ka darbinieki ir apmierināti, ko pamana arī viesnīcas apmeklētāji.
"Mēs esam par attīstību. Nemitīgi cenšamies izdomāt, ko jaunu, kā attīstīties un pārsteigt viesus. Šobrīd aktuālais ir "Zivju festivāls", kas notiek jau no 2012. gada 20. jūlija un beigsies vien vasaras beigās – 31. augustā," stāsta Aina Mihejeva. "Zivju festivāla" laikā katru nedēļu restorāna apmeklētājiem tiek piedāvāta jauna ēdienkarte, ietverot gan vietējās zivis, gan eksotiskākas jūras veltes. "Regulāri piedāvājam arī dažādus īpašos piedāvājumus, piemēram, operas piedāvājumu. Mūsu klienti visbiežāk ir biznesa cilvēki, kas novērtē kultūras daudzveidību, laba SPA apmeklējumu un citas priekšrocības," teic Aina Mihejeva.
Vairāk par Dome Hotel & SPA meklēt interneta vietnē www.domehotel.lv
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.