Ieguldīs 5 miljonus eiro, lai tehnoloģiju jomai piesaistītu sievietes

Piecos kompānijas vadības līmeņos sieviešu īpatsvars palielinājies līdz 35,2% (2020. gadā šis rādītājs bija 30,4%, bet 2023. gada mērķis ir 40-60%). Palielinājies arī tehnoloģiju jomā strādājošo sieviešu īpatsvaru līdz 21,2% (2020. gadā šis rādītājs bija 16,7%, bet mērķis 2023. gadam ir 40-60%), liecina modes un dzīvesstila platformas “Zalando”, kas darbojas arī Latvijā, ikgadējais ziņojums par daudzveidību un integrāciju - “do.BETTER”. Dubultojot ar tehnoloģijām saistīto amatu skaitu, kas ir piemēroti karjeras uzsākšanai, plānots piesaistīt sievietes, dažādot izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē un palielināt sieviešu īpatsvaru gan vadošajos, gan ar tehnoloģijām saistītajos amatos. Uzņēmums apņēmies ieguldīt 5 miljonus eiro speciālās programmās, lai piesaistītu, apmācītu un noturētu vairāk sieviešu tehnoloģiju jomā.

Runājot par šī gada daudzveidības un integrācijas ziņojuma demonstrēto progresu, “Zalando” līdz-izpilddirektors Deivids Šneiders (David Schneider) uzsver: “Mēs vēlamies klausīties, mācīties un rīkoties, lai radītu lielāku daudzveidību un integrāciju, kā arī veicinātu vidi, kurā ikviens var attīstīties. Šī gada pārskats mūs tuvina vīzijai - kļūt par pirmo modes izvēli un vietu, kurā ikviens ir laipni gaidīts. Mēs vēlamies nodrošināt talantu, līderības, klientu un partneru dažādību un padarīt integrāciju par tās neatņemamu sastāvdaļu.”

Šobrīd sieviešu īpatsvars piecos augstākajos vadības līmeņos ir 35,2% salīdzinājumā ar 30,4% pagājušajā gadā. Lai nodrošinātu dzimumu līdzsvaru vadošajos amatos, tiek izstrādātas īpašas programmas sievietēm, piemēram, grupu mentoringa programmu “Career Circles”, kas veidota, lai atbalstītu un palīdzētu sievietēm kļūt par nākotnes līderēm.
Sieviešu īpatsvars ar tehnoloģijām saistītajos amatos ir 21,2% salīdzinājumā ar 16,7% pagājušajā gadā. Kompānijas mērķis līdz 2023. gadam ir palielināt sieviešu īpatsvaru ar tehnoloģijām saistītajos amatos līdz 40 - 60%.
Pilno 2021. gada ziņojuma “do.BETTER” versiju iespējams izlasīt šeit. Uzņēmums katru gadu publicēs jaunu ziņojumu par daudzveidību un integrāciju.

PAR ZALANDO
Zalando (https://corporate.zalando.com) ir Eiropā vadošā modes un dzīvesstila tiešsaistes platforma. 2008. gadā Berlīnē izveidotā platforma, piedāvājot apģērbus, apavus, aksesuārus un skaistumkopšanas preces, nodrošina ar visu nepieciešamo vairāk nekā 46 miljonus aktīvo klientu 23 tirgos. Mūsu klāstā ir gan pasaulslavenu starptautisko zīmolu, gan vietējo zīmolu preces. Mūsu platforma ir modei veltīta vieta, kur vienkopus mīt iedvesma, inovācijas un mijiedarbība. Mēs kā Eiropā modernākais tehnoloģiju uzņēmums cītīgi strādājam pie tā, lai atrast digitālus risinājumus ikvienam modes ceļojuma aspektam – mūsu klientiem, partneriem un ikvienam Zalando stāsta vērtīgajam dalībniekam. Mūsu vīzija ir būt par modes sākumpunktu un ilgtspējīgu platformu ar pozitīvu tiešsaistes ietekmi uz cilvēkiem un planētu.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atlaide auto nomai Bahreinā Europcar
Persijas līča debeszilajos ūdeņos atrodas apslēpts dārgakmens, kas gaida izpēti — Bahreina. Nepalaid garām, rezervē tūlīt un saņem 20% atlaidi. | Skatīt vairāk
Anitas Celmas izstāde Valmieras muzejā Valmieras TIC
No 2024. gada 6. aprīļa līdz 29. maijam Valmieras muzeja Izstāžu namā skatāma tekstilmākslinieces Anitas Celmas personālizstāde “Atgriešanās”. | Skatīt vairāk
4 personām - aktīva atpūta Igaunijā Estravel Latvia
1 nakts 4 personām aktīvās atpūtas kūrorta viesu mājā, brokastis un atpūtas piedāvājums | Skatīt vairāk
no 370 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 29.04.2024 - 06.05.2024 Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.99203515sec.