«Renault Clio» atzīmē 30 gadu jubileju

30 gadi, kas pilni stilistisku un tehnoloģisku izmaiņu, klientu vēlmju apmierināšanas un reālu dzīves stāstu. Kurš gan vēl nezina par Clio? Vēl jo vairāk – teju katram ir kāds sens vai gluži jauns stāsts par to, kā kopā ar Clio aizvadīti garāki un īsāki ceļojumi.

Kopš tā debijas 1990. gadā, Clio ir bijis grupas pārdotākais modelis visā pasaulē ar 15 miljoniem pārdoto vienību. Automašīna, ko visbiežāk dēvē par franču iecienītāko automobili, kopš 2013. gada ir kļuvusi par B segmenta līderi Eiropā. Bet papildus komerciālajiem panākumiem Clio galvenokārt ir piedzīvojumu simbols gan Renault uzņēmumā, gan ārpus tā.

Gadu gaitā Renault ir izdevies saglabāt šī mazā pilsētas automobiļa DNS, kas ir bijusi tā panākumu atslēga. Pašlaik Renault piedāvā šīs automašīnas piektās paaudzes versiju, kas vēl vairāk iemieso Clio "stilu". Vēl modernākais un robustākais Clio V balstās uz četru iepriekšējo paaudžu priekšrocībām:

▪ Sākot ar pirmo Clio modeli, tam ir "visas lielā auto priekšrocības". Tāpat kā pirmais Clio, arī Clio V pārņēma atsevišķas tehnoloģijas no augstākās klases automašīnām.

▪ No Clio II tas ir aizguvis plašu salonu un augsto komforta līmeni.

▪ Tāpat kā Clio III tas ir pacēlis kvalitāti jaunā līmenī.

▪ No Clio IV tas ir mantojis izteiksmīgu stilu, kas ir iedvesmojis visu neseno Renault transportlīdzekļu klāstu. Pašreizējais Clio V turpina laikmetam atbilstošu, pilnīgi drošu transportlīdzekļu tradīciju. To apliecina arī EuroNCAP testi, kuros automašīna ieguva 5 zvaigznes. Clio sper vēl vienu soli uz priekšu un ar inovatīvo E-TECH Hybrid tehnoloģiju raksta nākamo nodaļu savā vēsturē. Ar augsti novērtēto daudzpusību Clio elektrificē ikdienas dzīvi un pielāgojas aizvien plašāku grupu mobilitātes vajadzībām.

Atzīmējot modeļa 30 gadu jubileju, Renault digitālās komunikācijas komanda ir uzsākusi kampaņu #CLIOGENERATION. Princips ir gaužām vienkāršs: ikvienam vai gandrīz ikvienam ir kāds ar Clio saistīts stāsts. Renault sociālie tīkli publicē arhīva fotoattēlus un videoklipus, intervijas ar darbiniekiem un lieliskus klientu stāstus par Clio. Šos reālos stāstus var atrast Instagram, Facebook un Twitter vietnēs.

23. augustā Renault uzsāka reklāmas kampaņu ar nosaukumu "Vēl viena lielās vēstures nodaļa". Clio ir vairāku paaudžu automašīna un jaunā Publicis radītā kampaņa Eiropā stāsta par māti un dēlu, kas mainās līdz ar Clio, sākot no pirmās paaudzes līdz jaunākajam Clio E-TECH Plug-In.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Izstāde "Laika dārzs" Valmieras muzejā Valmieras TIC
No 6. aprīļa līdz 29. maijam, Valmieras muzejā skatāma Birutas Jansones, Antras Galzones, Gitas Sirmās un Lailas Stradas mākslas darbu izstāde. | Skatīt vairāk
4 personām - aktīva atpūta Igaunijā Estravel Latvia
1 nakts 4 personām aktīvās atpūtas kūrorta viesu mājā, brokastis un atpūtas piedāvājums | Skatīt vairāk
no 370 EUR
Anitas Celmas izstāde Valmieras muzejā Valmieras TIC
No 2024. gada 6. aprīļa līdz 29. maijam Valmieras muzeja Izstāžu namā skatāma tekstilmākslinieces Anitas Celmas personālizstāde “Atgriešanās”. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 10.04.2024 - 20.04.2024 Aplūko idejas brīvdienām Rēzeknē! Rēzeknes pilsētas TIC
Trūkst ideju brīvdienām? Ieskaties mūsu 2 dienu piedāvājumā un izvēlies sev tīkamo! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.57955599sec.