Kāpēc jaunā paaudze nemīl runāt pa telefonu?

Daudzi darba devēji ir neziņā par jauniešu komunikācijas īpatnībām, kad biroja darba kompetencēs ir aktīva telekomunikācija ar klientiem. Ļoti daudzi šajā gadsimtā dzimušo jauniešu cenšas izvairīties no telefonu tiešajām sarunām, lai gan visiem ir moderni viedtālruņi, un daudzi vadītāji un biroja darbinieki ir neizpratnē par šo nevēlēšanās faktu. Pieredzējušie darbinieki norāda par lieku laika šķērdēšanu, kad jaunietis iegrimst (īsziņas, e-pasts, whatsapp, messenger u.c.) sarakstē, lai gan aktuālo jautājumu var atrisināt ar īsu telefona zvanu un vienlaicīgi pēc balss noskaidrot klienta garastāvokli.

Telefona sarunas bija pagājušā gadsimta komunikācijas novitāte, kad cilvēki ar vairāku tūkstošu kilometru attālumu varēja tiešsaistē komunicēt ar darba kolēģiem vai draugiem. Taču mūsdienu jauniešiem ir plašs komunikācijas spektrs, ko var izvēlēties tiešajā komunikācijā un telefonēšana kļūst par visneērtāko komunikācijas veidu.

Jauniešu visbiežāk nosauktie iemesli telefonēšanas noliegšanai:

1) Situācijai nevar sagatavoties, jo, paceļot klausuli, uzreiz ir jābūt sarunas tēmā.

2) Nepazīstamo zvanu pieņemšana rada apmulsumu, jo citos komunikācijas kanālos var ātri interneta dzīlēs (google) ievākt informāciju par pieziņojošo personu.

3) Pēc zvanītāja balss jaunieši neatpazīst klientu, draugu vai paziņu, jo šī īpašība ikdienā jauniešos nav trenēta. Tas jauniešos izraisa mazvērtības kompleksu, kad pieredzējis darbinieks atpazīst pēc balss simtiem klientu. 

4) Pieredzējis darbinieks pārsteidz jaunieti ar savas balss un runas stila maiņu, pielāgojot savu runu klienta vēlmēm vai uzņēmuma servisa korporatīvajam tēlam. Lomu spēles telefona sarunā jauniešiem ir pilnīgi jauna pasaule. 

5) Vairāki uzņēmumu vadītāji ir pamanījuši, ka jaunie darbinieki atsevišķus telefona zvanus nepaceļ, bet gan atbild ar īsziņas uzaicinājumu, lai zvanītājs pieziņojas ar īsziņas vai e-pasta starpniecību. Jaunieši bieži vien neatzvana, bet gan uzreiz raksta e-pastā vai citos komunikācijas tiešsaistes kanālos.

6) Jaunieši vairāk uzticas rakstītajam tekstam nekā telefonā teiktajam, jo to var vairākas reizes pārlasīt un tikai tad pieņemt lēmumu, kur telefona sarunā gudrais lēmums ir jāpieņem un jāpaziņo momentāni. Tas jauniešos rada diskomforta sajūtu. 

7) Telefona sarunā spēcīgākais orators var pārtraukt oponenta sarunu un vairāk akcentēt savus argumentus, kas tiešā sarakstē nepieredzējušam jaunietim ļauj savu domu teikumus uzrakstīt līdz galam. Nedrošākos argumentus ātri pārbaudīt un dod pamatotas atbildes. 

8) Jaunieši kaunās par savu nedrošo sarunas prasmi publiskās vietās (birojā), kur katrs pieredzējušais darbinieks noklausās sarunu, novērtē, kritizē un izdara piezīmes. Tas daudzos jauniešos rada paniskas sajūtas. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 10.04.2024 - 30.04.2024 Nāc un mācies golfu - zaļās kartes kurss ! Jurmala Golf Club & Hotel
Jau sen esi vēlējies apgūt golfa spēles pamatus, etiķeti un noteikumus, bet visu laiku gaidi īsto brīdi! Īstais brīdis ir pienācis!Iegūsti zaļo | Skatīt vairāk
180 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 19.04.2024 - 25.04.2024 Nāc un sāc spēlēt golfu! Jurmala Golf Club & Hotel
Jau sen esi vēlējies apgūt golfa spēles pamatus, etiķeti un noteikumus, bet visu laiku gaidi īsto brīdi! Īstais brīdis ir pienācis!Iegūsti zaļo | Skatīt vairāk
180 EUR
Svinam Vācijas futbola vasaru Europcar
Apvieno savu futbola braucienu ar apskates ekskursiju pa Vāciju! Mēs piedāvājam ekskluzīvu atlaidi visiem faniem, kas ceļo uz Vāciju, lai atbalstītu | Skatīt vairāk
Anitas Celmas izstāde Valmieras muzejā Valmieras TIC
No 2024. gada 6. aprīļa līdz 29. maijam Valmieras muzeja Izstāžu namā skatāma tekstilmākslinieces Anitas Celmas personālizstāde “Atgriešanās”. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.32167411sec.